Hizmet sektörü denildiği zaman akla ilk gelen bildiğiniz üzere Bilişim Sektörüdür. Bilişim sektöründe ülkemizde bir çok firma hizmet vermekte ve her firma bu sektörün farklı dallarında yer almaktadır. İş hayatında ve özel yaşantımızda bu firmalar ile zaman zaman mal veya hizmet satın almaktayız. Sektör en üstten en alta kadar tüm ihtiyaçları karşılamakta ve kendi içinde bir ekosisteme sahiptir. Kısaca örnekleyecek olursak; evde kullanım için özel bir notebook almak istediğimizde ilk önce çevremizden fikir ve öneri bekleriz. Bu fikir ve öneriler doğrultusunda ortaya çıkan firmalarda almak istediğimiz ürünün araştırmasını yaparız ve en doğru kararı verdiğimiz bilgisayar firması veya teknoloji marketinden ürünü satın alırız.
Burada ki ilk adım ürünü satın alma aşamasıdır. İhtiyacımıza göre sıra yazılım araştırmasına gelir. Yazılım desteği için ise aynı sektörde bu sefer en uygun yazılımı ve en iyi yazılım projesini sunacak firma ile irtibata geçeriz. Böylelikle ikinci adım olan yazılım veya proje ihtiyacımızı da aynı sektörün farklı dalı ile uğraşan farklı bir firmadan hizmet satın almış oluruz.
İlerleyen süreçlerde ise zaman zaman ürünümüz gerek bakım ihtiyacı gerek ise istenmeyen ve bazen elimizde olmayan sebeplerden dolayı bakım-servis-onarım üçlüsü ile tekrar buluşmaktadır. Bu son aşama ise satın aldıktan ve kullanım devam ederken karşılaşacağımız veya ihtiyaç duyacağımız Bilişim Sektörünün son aşamasıdır.
Rma Elektronik bu ekosistemde sizlere ağırlıklı olarak son aşamada yani bakım-servis-onarım üçlüsünde hizmet sunmaktadır. Sektördeki en büyük amacımız ve gayemiz ise sizlere en uygun rakamlarla, en uygun hizmeti verebilmek ve firma ismimizin anlamı olan RMA – Return Merchandise Authorization yani ürününüzü sizlere tekrar geri kazandırabilmek, en iyi şekilde yenilenmiş olarak geri dönüşümünü sağlamaktır. Bu geri dönüşüm hizmeti siz değerli iş ortaklarımızı ne kadar memnun ederse bizler hem sizlerin memnuniyeti hem de kullanılamaz durumda ki ürünü tekrar kullanılabilir duruma getirip sizlere ve sektöre tekrar kazandırmış olmanın mutluluğu ve gururu ile bu durumdan sizlerden daha memnun kalmaktayız.
Hizmet sektörü adı altında olduğumuz bu sektörde tabi ki öncelikli olarak güven, kalite, memnuniyet ve süreklilik öncelikli misyonumuzdur. Hizmetlerimizin tamamında aynı iş disiplini ve onarım kalitesi ile işleyişimize devam edeceğimizi samimi olarak sizlere temin ederiz. Özellikle tüm dallarla uğraşmamak ise belirlemiş olduğumuz bölümlerde sizlere en iyi hizmeti sunabilmek ve bu dallarda sektörde önde gelen firmalardan olabilmektir.
Servis ana dalı altında yaptığımız hizmetimizin alt dallarını ise öncelikli olarak notebook servis ve lcd monitör servisidir. Bu alt dalları ise Projeksiyon servis, Pda Servis, Ipad Servis ve son olarak Tablet Servisidir. Onarımlarımızda siz iş ortaklarımızın memnuniyeti öncelikli olup daha sonra 6 ay garanti ve garanti sürecinde aynı arızanın tekrar etmesi durumunda ise yapılan işlemden alınan ücretin iadesidir. Onarımdan memnun kalmayan ve gerçekten almış olduğu hizmet içine sinmeyen müşterilerimizi önce memnun edebilmek, yapılan onarımı en iyi şekilde tekrar yapmak ve yine sonuca ulaştırılamamış ise para iadesi veya aynı değerlerde ve özelliklerde bir ürün sunmaktır. Siz değerli bayilerimiz ve son kullanıcılarımıza sunacağımız hizmette tamamen en üst seviyede dikkat, kalite, yedek parça, onarım ve işçilik ile çözüm üreteceğimizi garanti eder ve sizleri ilk bakım-servis-onarım ihtiyacınızda tanımak ve kendimizi en iyi hizmet garantisi ile tanıtmak isteriz.
Hizmetlerimizde Öne Çıkan Farklarımız
- Ücretsiz arıza tespiti, genel bakım ve temizlik
- Orijinal ve sıfır yedek parça kullanımı,
- 6 ay ve 3 ay onarım garantisi,
- Memnun kalınmayan veya birden fazla tekrar eden arızalarda ücret iadesi,
- Onarım yapılan ürünlerde gönder-al ücretsiz kargo hizmeti,